Skip to main content

Na čo nezabudnúť

Ako na to?

  • zavolať na naše t.č. +421 905 404 942, kde vám so všetkým ochotne poradí náš obsluhujúci personál – denne od 11.00 do 20.00 (piatok a sobota do 21.00)
  • podať informácie, či si budete objednávať sushi, alebo niečo z teplej kuchyne, prípadne polievky, dezerty – produkty a ich prípravu vám vysvetlíme
  • v prípade objednávky sushi, o ktorom nemáte vedomosť od vás budeme zisťovať:
      • pre koľko osôb by ste chceli vytvoriť objednávku / koľko osob bude sushi konzumovať – podstatná informácia kvôli upresneniu množstva objednávaného sushi a doplnkov – tak aby každý konzumujúci mal svoju sójovú omáčku, zázvor aj wasabi (aj kvôli počtu paličiek či príborov na konzumáciu).
      • v prípade, že Vám skladáme sushi objednávku my, čo nie je žiadny problém, prosíme uviezť: cenovú hladinu, do koľko € by sme sa mali zmestiť – to je najsmerodajnejší údaj pri vytváraní objednávky (pre najpresnejšiu predstavu o veľkosti sushi setu)
      • ďalej pri vytváraní objednávky nami, prosíme uviesť: či ste na niečo alergický, prípadne či je medzi konzumujúcimi tehotná alebo dojčiaca žena (tie by nemali jesť surové ryby), alebo či vám vyslovene niečo zo surovín prekáža. Ak áno, vynecháme to a nebudú žiadne komplikácie

     

  • ak necháte objednávku 100% na nás, zvolíme vám čo najviac druhov rýb, surovín, druhov sushi, chutí, vôní a farieb, v cenovej relácii akú si spoločne odkomunikujeme
  • ak si budete chcieť vybrať z ponuky sami, ale budete potrebovať poradiť, nie je s tým vôbec žiadny problém a obsluhujúci personál vám cez telefón objasní všetky druhy sushi, ich kategórie, počty kúskov v rolkách, zloženie či technologickú prípravu
  • v prípade donášky potrebujeme informácie ako: presná adresa, telefónne číslo, pre aký počet osôb bude objednávka vytvorená, forma platby (hotovosťou alebo kartou) – podľa veľkosti objednávky, lokality kde budeme objednávku doručovať, a momentálnej situácii na prevádzke vám odhadneme čas doručenia, alebo sa dohodneme na presnom čase spoločne
  • pri objednávke na osobné vyzdvihnutie sa dohodneme na presnom čase vyzdvihnutia, alebo vám ho povieme na základe momentálnej vyťaženosti a situácie na prevádzke

Ako to asi prebieha?

Ukážka dialógu

Dobrý deň, ALTO Sushi Liptovský Mikuláš, nech sa páči?

Dobrý deň, chceli by sme si objednať sushi, ale nemáme moc veľa vedomostí a chceli by sme si nechať poradiť.

Samozrejme, od toho sme tu, nech sa páči. Pre koľko osôb prosím?

Pre 2 osoby.

Prajete si vybrať sami niečo z našej ponuky, alebo výber necháte na nás?

Nakoľko sme v tom laici, necháme to na vás.

Ok, poďme na to. Máte predstavu o cene, nakoľko od toho sa vieme najlepšie odvíjať?

Áno – prosím vás nech sa zmestíme do 40 eur.

Výborne, to je akurát pre 2 osoby. Aj keď máme zákazníkov, ktorí si objednajú aj za 40 eur pre 1 osobu. Ale nakoľko idete vyskúšať, táto suma je optimálna.

Pred tým než sushi vyskladáme, chcem sa spýtať či ste na niečo alergickí, prípadne či máte voči niečomu konkrétnemu výhrady, napríklad nejaká surovina.

Nie, nemáme žiadne alergie a všetko nám chutí.

Super, tak v tom prípade považujte vec za vyriešenú, vykladáme vám sushi set na mieru z produktov, ktoré sú najobľúbenejšie / najlepšie, aby ste mali čo najviac druhov rýb, ingrediencií a chutí. Aby ste to mali čo najpestrejšie a aby ste skúsili toho čo najviac.Pribalíme Vám k tomu 2 ks sójových omáčok, nakladaný zázvor a wasabi pre 2 osoby. To je v cene sushi a samozrejme 2 ks paličiek.

Objednávku budeme doručovať, alebo sa zastavíte vyzdvihnúť si ju osobne?

Prosíme doručiť.

Nie je problém, poprosím Vás: presnú adresu, telefónne číslo a ako budete platiť, či v hotovosti alebo platobnou kartou nášmu kuriérovi?

Adresa je …, telefónny kontakt je ten, z ktorého momentálne volám a budem platiť hotovosťou kuriérovi.

Ďakujeme a prajeme dobrú chuť.